آرش عبادتگر

تنظیم کننده و آهنگساز

به نام خدا

آرش عبادتگر              متولد دی ماه ۱۳۷۲، تهران

تحصیلات خود را در رشته برق و مهندسی کنترل گذراندم و از سال ۱۳۹۰ در کنار تحصیلات، فعالیت های خود را در زمینه موسیقی آغاز نمودم.
در حال حاظر تنظیم و آهنگسازی قطعات در سبک های مختلف، نوازندگی گیتار و همچنین فعالیت در زمینه فیزیک صدا و میکس و مسترینگ و همچنین آموزش موسیقی الکترونیک و تولید، از فعالیت های من در زمینه موسیقی می‌باشد.

در سال ۱۳۹۳ در گروه موسیقی سنتی تلفیقی رامش نقش نوازنده گیتار را بر عهده داشتم که اجرا در جشنواره موسیقی فجر و اجرا در بنیاد کودک به مناسبت روز جهانی کودک جزئی از همکاری های من با این گروه به شمار می‌آید.

ساخت موسیقی متن مستند، تیزر و تئاتر از فعالیت های دیگر من در این زمینه می‌باشد که در این مورد می‌توان به قطعات (بیرون از تاریکی)، (سفید)، (ن) و (فقط برای یک دقیقه) اشاره کرد که با وجود فعالیت های من در حوزه موسیقی الکترونیک، در اکثر قطعات، صدای ساز های کلاسیک بیشتر شنیده می‌شود.
علاوه بر موارد فوق، دو صدافیلم با نام های (انفجار) و (در دل طوفان) در کنار سایر کارهایم دارم که با ناخودآگاه شنونده ارتباط برقرار کرده و داستانی کوتاه را به صورت صوتی به ذهن شنونده منتقل می‌کند.


همچنین قطعات (آدم برفی)، (پاییز)، (متهم) و (آخرای پاییز) جزیی از آثار من می‌باشد که اگر چنانچه روزی قصد تولید یک آلبوم موسیقی را داشته باشم، این قطعات در لیست قطعات اولین آلبوم موسیقی من جای خواهد گرفت.

...

در صورت نیاز به برقراری ارتباط، از بخش ارتباط سایت و یا آیکون های زیر می‌توانید با من تماس بگیرید.